NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 30 december 2011

Happy 2012 to you all!

Hallo weer allemaal,

dit bericht is net op de valreep, door alle drukte was ik bijna vergeten dat ik aan de beurt ben voor een kaartje.
Ik heb nog een kerstkaart en die staat al wel op mijn blog (foutje van mij) maar ik wilde juist deze met jullie delen omdat hier een aparte manier van plooien kleuren in verwerkt is.
En daar is mijn foutje erin geslopen, ik heb deze gemaakt voor het Copic Benelux blog en kwam hem tegen toen ik een kerstkaart op mijn blog wilde zetten en ja dat ga je dan krijgen als je eigenlijk te druk bent, hahaha.
Ik hoop dat jullie mij vergeven dat ik deze alsnog plaats?




Dit lieverdje is Tilda with hiding gift uit de Sweet Christmas Magnolia serie en deze heb ik uiteraard ingekleurd met mijn copics, och als ik die toch niet had wat zou ik dan veel tijd over houden hahahahaha, maar gelukkig heb ik ze wel.
Over deze manier van plooien kleuren wil ik proberen een foto tutorial te maken want een cam tutorial heb ik nog nooit gedaan, misschien dat ik dat wel eens ga proberen, je weet maar nooit.



Parels
Sneeuwvlok die
Verbandgaas uit de EHBO doos
Klokje en sneeuwvlok charm
Hulstblaadjes en onderbloem
Ronde stans
Snowmarker Pen

De sneeuwvlok van parels op de gestanste sneeuwvlok heb ik zelf gemaakt met een Martha stewart pons en daarop de joy plakparels geplakt.
De Merry Christmas strook op het muzieknoot lint van de onderkaart is van de die cut sheet, het is de rand die je er meestal vanaf snijdt.
Ik hoop dat jullie het kaartje net zo leuk vinden als ik er plezier van had om het te maken.

Liefs en voor alle bloglezers een gezond en ook heel creatief gezellig 2012.
Mary

7 opmerkingen:

Frouwkje zei

Hoi Mary,
Schitterende kaart!! Mooie details. En prachtig gekleurd!!
Liefs, Frouwkje

marijke zei

wow die is wel heel erg mooi ben benieuwd naar die tutorial ik zou wel eens willen zien hoe die plooien zo mooi ingekleurd worden heb zelf al eens pogingen gedaan maar ben nooit tevreden erover

angelique (anlou) zei

hoi meis
je kaartje is schitterend geworden
ik wou dat ik ze zo mooi kon maken meis
die plooien zijn echt prachtig gelukt zeg
fijne jaarwisseling aan iedereeen
liefs angelique

Margreet zei

Wat een prachtig kaartje
En wat prachtig gekleurd
Groetjes margreet

Tinie zei

Wauwww hier mag je met recht trots op zijn, wat een geweldige creatie en zo bijzonder ingekleurd!!!

Groetjes Tinie

corryskaart zei

hoi mary
wat een geweldig mooie kaart en die plooien zien er super uit en alles in een prachtige kleur!
groetjes...corry

Marianne Schut zei

Wauw Mary, een geweldig kaartje! Prachtig ingekleurd, ben heel benieuwd naar de tutorial!
Groetjes Marianne