NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 25 januari 2012

Cuddles and kisses

Hallo beste lezers,

Een knuffel op zijn tijd doet iedereen goed, en als het niet persoonlijk kan, dan maar per kaart, toch?!
Deze kaart heeft nog geen specifieke bestemming, hij gaat gezellig in mijn voorraaddoos. Zo'n kaart komt vanzelf een keer van pas, altijd handig om op voorraad te hebben!


De stempel is van Mo Manning, het papier komt uit mijn voorraad. Het geponste randje is gemaakt met een pons van Martha Stewart, daaroverheen is fluweellint geplakt. Van hetzelfde lint heb ik een strikje gemaakt met daaraan een hart-slotje van Tim Holtz. De tekst is een rub-on van KaiserKraft.
Hieronder een close-up van de stempel:



Hieronder een foto van de Copics die ik heb gebruikt:
Huid meisje: E50, E51, E53, E93 (blosjes)
Haar meisje: YR23, E35, E37, Y28
Jurk meisje: B00, RV29, RV23, RV21
Huid pop: E31, E53, E93 (blosjes)
Haar pop: E49, E47, E43
Jurk pop:  V12, V15, V17


Ik wens jullie allemaal nog een fijne dag en een dikke knuffel,

8 opmerkingen:

Margreet zei

Wat een super mooie kleuren
En een prachtig kaartje
Groetjes Margreet

Tinie zei

Wat een schattige digi, hele mooie kaart!

Groetjes Tinie

corryskaart zei

hoi gea
dit is wat je noemt een schatje van een kaart erg leuk en mooie kleuren!
groetjes van corry

marja zei

schitterend kaartje en een super leuke digi Gea!!

Lieve groetjes Marja.

Cathy zei

Superleuk kaartje!!!

Queenie Jeannie zei

Very pretty!

Brenda zei

Hoi Gea,
wat een lief kaartje. Leuk vrolijk geheel.
Groetjes Brenda

Helga zei

Dag Gea,
Leuke, vrolijke kaart ! Bedankt,
Helga