NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


zondag 1 januari 2012

Happy New Year



Hallo lieve blogvolgers en bezoekers
wij willen jullie allemaal een heel goed 2012 wensen.
We wensen jullie gezondheid, geluk, creativiteit en alle andere dingen toe die je jezelf wenst voor 2012.
Voor ons was het begin van 2011 erg roerig, maar met de start van dit blog kwam er weer rust.  Mag ik iedereen in ons creatieve kring oproepen om komend jaar met respect met elkaar om te gaan. Zoals Lydia Boode aangaf: " Leven en laten leven." Laat ieder in zijn waarde en laten we blij zijn dat we in de situatie zijn dat we onze creatieve hobbies kunnen uitoefenen. Het is een pure luxe om dit te kunnen doen, het is goed daar zo op het eind van het jaar eens bij stil te staan. Ook ik zelf ben me bewust hoe bevoorrecht ik ben dat ik kan en mag doen wat ik graag doe, met mensen om me heen die ontzettend aardig en zorgzaam voor elkaar zijn.
***********
Bedankt lieve volgers van mijn drie blogs, ik waardeer jullie geduld om steeds maar weer mijn verhalen te moeten lezen..
We hopen jullie volgend jaar in nog grotere getale hier te zien. De nieuwe distributeur heeft me beloofd, dat we vaak mooie candies mogen weg geven hier.  Dus geef dit aan je blogvriendinnen door en vertel dat we ze er graag erbij hebben.
************
Op deze plaats en op dit moment wil ik ook mijn DT leden van harte bedanken voor de eerste en soms al tweede bijdrage, het ziet er allemaal veelbelovend uit. We hebben een kennismakingszondag gepland, dan leren we elkaar persoonlijk kennen. Prachtig werk maken jullie, waarmee aangetoond wordt dat je met Copics geweldig kan kleuren.
*********
Voor vandaag staat een tutorial op het programma, maar die houden jullie tegoed, ik heb speciaal voor deze dag een kaart gemaakt. 

Ik schrijf dit bericht enkele dagen van tevoren, of er nieuwjaarsdag sneeuw ligt weet ik niet,maar ik schat de kans niet groot. Deze Tilda staat wel in de sneeuw.
Ik heb haar met twee kleurgroepen Copics gekleurd, een B en een W groep, want ik wilde de kaart erg sober en ijzig houden.


Elk deel van de versiering is met een mal of pons gemaakt. Lamp en slee van Marianne Design, de sneeuwvlokken van Martha Stewart, het hekje van Tim Holtz en het ornament van Cheery Lynn. Flink wat glitterlijm op de versieringen en wat sneeuw op het hekje maken mijn kaart af


Aan een kant van de muts heb ik een gele gloed gekleurd. om het licht van de lantaarn aan te duiden.
Huid E0000-000-01-R02
Haar: E 57-53-50
Kleren: B0000-00-01-02
Schoenen: W00-2-4

Ik wens jullie een fijne eerste dag van 2012.
Groet Diny

12 opmerkingen:

Dina zei

jullie ook de beste wensen voor 2012 en je kaart is weer prachtig een super start in het nieuwe jaar

Margreet zei

Jij en jouw team ook een vorospoedig 2012, Dinie...je 1e creatie is weer een plaatje!
xxx Margreet

marijke zei

diny en team ook voor jullie een heel mooi 2012 met goede gezondheid vrolijkheid en heel veel creativiteit ook
de kaart is schitterend zeg

celia zei

Ook voor jullie een spetterend en kleurvast 2012!!! Ik kan alleen maar toejuichen wat je hierboven schreef!!!!
Heel veel liefs, Celia.

Unknown zei

hallo diny
de beste wensen voor nieuwe jaar
je begint met een prachtige kaart in het nieuwe jaar
jou berichten op de blog zijn altijd leerzaam en goede tips
nog heel veel plezier in het nieuwe jaar
veel liefs van marcelline

Helen zei

Gelukkig Nieuwjaar!
Wat een prachtig kaartje

Marian zei

Prachtige mooie kaart en de kleuren top
En de beste wensen voor het komend jaar
groetjes

Frouwkje zei

Schitterende kaart Diny. Mooi zo in deze kleuren!
Ik wens jou ook een gezond, gelukkig en creatief 2012!!
Liefs, Frouwkje

Brenda zei

Hoi Diny,
Je kaart is ijzig mooi! Heel leuk gedaan met die blauw tinten, past echt bij de winter.
alleen nu de sneeuw nog, lijkt wel herfst he, die temperaturen.
Ook ik wens iedereen gelukkig nieuwjaar!
groetjes Brenda

Helga zei

Dag Diny en co,

Beste wensen voor 2012 ! Dank je wel voor alweer een erg mooie kaart. En dan te denken dat ik een paar van die malletjes ook heb... Ik zal dadelijk nog even tussen mijn spulletjes gaan zoeken, denk ik ;-).
Gr,
Helga

Wenda zei

Schitterende kaart is het geworden Dinym mooie heldere kleuren zijn het. Natuurlijk willen wij jullie ook een gelukkig en gezond 2012 wensen.

Liefs Wenda

Mary's Creatieve verslavings Blog zei

Hoi Diny,

jij ook een schitterend en vooral gezond 2012 voor jou en je gezin hoor.
Mooi kaartje weer, schitterend.
Ik ha ook graag kennisgemaakt met de anderen, maar helaas is de datum niet op 1 van mijn data gevallen, erg, erg jammer,

groetjes,

Mary