NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 3 februari 2012

Sneeuwpret


Hallo copic fans,

Het is vandaag weer mijn buurt om jullie een kaartje te laten zien en ben voor de kaart van het weer uitgegaan want wat is het koud en er komt weer sneeuw aan zeggen ze.
De basis van de kaart is een easelkaart en voor het afdrukje heb ik gekozen voor Heidy van "Wee Stamps". Het papier dat ik heb gebruikt is van "Bo Bunny" Snowfall Colection, en verder is de kaart afgewerkt met bloemen die ik gespoten heb met de air-brush.


De kleuren die ik gekozen heb komen overeen met de kleuren van het papier, meestal gebruikte ik grijs tinten onder de kleuren om de diepte aan te geven maar dit doe ik tegen woordig ook vaak met de BV20 serie.


Boven staand is de foto van de kleuren die ik gebruikt.

Huid - E11 - E00 - E000
Haar - E59 - E37 - E33 - E31 - E50
Blauw - BV25 - B99 - B95 - B93 - B91
Blauw/Groen - BV25 - BG49 - BG07 - BG11
Bruin - E35 - E34 - E31 - E30
W4 en W00

Hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met dit kaartje en hoop dat jullie ook sneeuwpret hebben de komende dagen.

Liefs Wenda

28 opmerkingen:

Ida zei

Wauw wat een bjoetie ! Perfect ingekleurd weer......
Groetjes Ida

Brenda zei

Hoi Wenda.
Wat een mooie kaart, en super mooi gekleurd. Ook een hele mooie nesta om de afbeelding heen.
Groetjes Brenda

Diny Sprakel zei

Hallo Wenda, vanuit Wiesbaden bewonderen Annie en ik jouw prachtige kaart. Weer supermooi ingekleurd. Je bent een kei!
Groet Annie en Diny

Thea zei

Dit is perfect! Ik kijk m'n ogen uit bij dit schitterende kleurwerk.
Prachtige kaart!

Groetjes Thea

gré zei

heel erg mooi

gr gré

Tinie zei

Wauwww wat is deze weer helemaal bijzonder mooi ingekleurd en het toeval wil, ik het het afdrukje liggen en al de copics en ik ga deze eens proberen na te kleuren, alleen je haren zijn zo prachtig!!!

Groetjes Tinie

Queenie Jeannie zei

WOW!!! Your coloring of the "fur" is just gorgeous!!!! I love it! Bravo!!!

Gea zei

wauw, wat een geweldige kaart en wat heb je superduper ingekleurd!! Haar haar, en het bont zijn ge-wel-dig!
Groetjes Gea

Marianne Schut zei

Wauw Wenda, wat is dit een topcreatie! Wat een kleurtalent, mijn complimenten hoor! Zou je niet een filmpje kunnen maken als je dit prachtige afdrukje inkleurt?! Kunnen we denk ik veel van leren! Groetjes Marianne

Frouwkje zei

Wat is het weer een bjoetie Wenda!
Zo supermooi ingekleurd!!
Liefs, Frouwkje

Mandy's Magnolia cards zei

Wauw Wenda ik heb met ope mond zitten te kijken naar je prachtige kaartje! en wat kan je mooi kleuren.....
een fijn weekend!
Groetjes, Mandu

Marian zei

Waww wat een prachtige kleuren combinatie Schitterend geheel
Groetjes

celia zei

Geweldig mooi.....ik begrijp waarom ze jou kozen in dit team!!!!

Veel liefs,Celia.

Inge zei

wat een prachtige kaart heb je gemaakt wenda! en echt SUPER MOOI ingekleurd inderdaad...pfffffff...wat een gave!kunnen we nog heel wat van leren inderdaad!
groetjes inge

Hetty zei

Wauuuw wat een schitterend kaartje ik kijk
echt mijn ogen uit zo mooi gekleurd

gr hetty

Hetty zei

Prachtig zeg! Ik zit vol bewondering naar je kleurwerk te kijken. Mooi hoe je dat bont hebt gekleurd, lijkt net echt. En het haar is ook prachtig.

Helen zei

WOW, wat een supermooi kaartje. Prachtig gekleurd. Groetjes

Karla zei

I love this card and the image! Very cute!

Sinikka zei

Geweldig ingekleurd!!!!

Erna zei

Hij is werkelijk geweldig !!!!!
De groeten van ons uit Wiesbaden.

X

Erna

Lydia Boode zei

Het is echt Super geweldig mooie kaart.
groetjes uit Wiesbaden

Ageeth zei

Wow wat een prachtige kaart. En wat ontzettend mooi ingekleurd.

Frouwke zei

prachtig ingekleurd, geweldig kaartje, hoop ooit ook dit niveau te bereiken!

Helga zei

Erg mooi, Wenda ! De hele kaart ziet er geweldig uit...

Gr,
Helga

Jolanda zei

Jeetje wat is deze mooi ingekleurd!!!
Super geweldig....En een erg leuk afdrukje ook.
Toppie.
Groetjes van Jolanda

Kreativmonster zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Kreativmonster zei

Fantastic colouring, Wenda, and your choice of colour is super, too!

Mariska zei

Wauw.... GEWELDIG ingekleurd Wenda!!! Zooooooo mooi!!
xxx
Mariska