NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 20 april 2012

Ratatouille van Saturated Canary

Saturated Canary Ratatouille

En weer tijd voor een kaartje van mijn hand en ik moet zeggen, het blijft leuk om dit te doen, ook al omdat je weet dat er dames zijn die hier ook echt wat aan hebben en er inspiratie uit halen, geweldig!
Deze keer een kaartje met een Digi van Saturated Canary (Krista Smit) en het heet ratatouille en dat is een gerecht waar voornamelijk kruiden en groenten in zitten, vegetarisch, geen vlees dus ;-)
Ik zei vroeger wel eens tegen de kinderen je hebt er een ratjetoe (ik denk een afgeleide van ratatouille ;-) van gemaakt en zij wisten dan dat ze er een rommeltje van hadden gemaakt.
Goed nu de kaart en de copic kleuren:

Gezichtje: E50 - 51 - 21
Haren: E49 - 47 - 43
Jurk: RV 95 - 93 - 91 - E43 - 42 - 41 - YG63 - 61 - 04 - B12 - 02 - 000 - BV11 - 00 - 0000 - BV11 - 01 - 0000
Schoentjes: E42 - 41 - 40
Muis: W5 - 3 - 1
Schaaltjes: YG76 - 63 - 61
Voor de verandering eens geen easelkaart en het design papier is voornamelijk Maja Design en wat papier wat al wat maandjes hier lag.
Ik heb haar uitgestant met de ovale nestabillitie en de randjes geinkt met Dune van colorbox en daarachter een fijn kantje geplaatst.

Als je recht kant zonder elastiek hebt en je wilt het rond plakken, dan geef je er hele kleine knipjes in aan de kant die je gaat plakken en zo kom je er omheen zonder al te veel plooien.
Daarachter heb ik wat verbandgaas achter geplakt en dat geheel op de kaart geplakt.
Bij de pareltjes zaten ook lieve kleine roosjes waarvan ik er een paar heb afgehaald, de dikke onderkant heb afgeknipt en zo had ik een mooie roosje voor haar haren en voor op het ovaal wat dan ook weer terugkomt bij de pareltjes.
De bloemen zijn van Wild Orchid Crafts en de tulpjes heb ik hier en daar wat aangezet met een groene copic.
Ik heb tussen het design papier in een wit craft zakje geplakt en daar een tag in gemaakt.


De tag is gemaakt met 2 ponsjes, je neemt een recht stukje papier en ponst een kant met een billen ponsje en de andere kant met een afrond pons, je knipt er een rond gaatje in en je hebt een tag van de grootte die jij wilt hebben.
En zo kwam ik dus tot deze kaart en hoop dat jullie het weer een geslaagde kaart vinden.

Tot de volgende keer maar weer,

creatieve groetjes,

Mary

13 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi mary
wat een geweldig mooie superkaart zo leuk omdat er zoveel mooi's op te zien is en zo prachtig gekleurd, echt een TOPPER!!
groetjes van corry

Diny Sprakel zei

Hallo Mary, wat een prachtige kleuren heb je gebruikt, verder heb je haar ook erg mooi op de kaart gezet. Groet Diny

Diny Sprakel zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Diny Sprakel zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Prettypresents zei

Wow.....
Wat een absolute beauty, het kant achter de stempel is ook heel mooi. Bedankt voor het delen, ik blijf het leuk vinden om even onder het genot van een kop koffie in de ochtend jullie creaties te bekijken.

Bedankt!

Nanda

Angélique zei

Wow een beauty geworden hoor!
groetjes Angelique

Tinie zei

Wat een super mooie kaart, met geweldige details en je kleuren, ze zijn prachtig!!!

Groetjes Tinie

marijke zei

och wat een bjoetie van een kaartje zeg

gré zei

een super kaartje
en ik haal er altijd inspiratie uit

groetjes gré

Sinikka zei

Een geweldige kaart. Heel mooi met het kant en wat een giga mooie afbeelding. Van het inkleuren ben ik erg onder de indruk. Supers!
Gr. Sinikka

H zei

Wat een super kaart toppie hoor.
En wat vind ik dat kant prachtig en ook de kleuren.
Groetjes harma

GerJanne zei

Prachtig kaartje zeg!! En goeie tip van het kantje!!

GerJanne

Cathy zei

Gewoonweg prachtig!!!