NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 27 juli 2012

Sleutels met naaiende Tilda's


Hallo, 

vandaag geen kaart van mijn  hand, maar een MDF projectje. Ik had ooit gezien dat Jenine sleutels van MDF gescrapt had. Ik vond dit leuk, dus kocht ik sleutels. Die vond ik deze week terug in een laatje en heb ze klaar gelegd om er wat mee te doen. 


Ik kreeg in mijn DT pakket van CHG een papierset van We R Memeory Keepers dat heet Good Day Sunshine. Daaruit heb ik de blauw gele papiertjes gehaald om mijn sleutels te bekleden.
Als ik dat doe, dan komt het servettenplakkengevoel ( veel punten bij Wordfeud) weer helemaal terug.
Ik gebruik Mod Podge Paper matte om het papier op mijn MDF te plakken. De papierranden schuur ik glad met een nagelvijl. Daarna heb ik de randen met Vintage Photo gekleurd.

Op de onderstaande foto's kun je zien hoe ik de eerste sleutel gescrapt heb, Tilda zit gezellig haar steekjes te doen op de onderkant van de sleutel.




Voor de tweede sleutel nam ik de Tilda die ijverig op haar Singertje bezig is. 
De paspop en garenklosjes zijn van Tim Holtz. Ik wikkelde wat twine om de laatse, om het echt te laten lijken.




Rest me nog aan jullie door te geven, waarmee ik de Tilda's kleurde.
Huid E50-51-53-11- R22
Haren E44-43-40-W00
Kleding BG70-72-75- 78- T8
Naaimachine C2-4-7
Dekentje E40-42

Het is wel even een karweitje, maar erg leuk om te doen. 
Groet Diny



13 opmerkingen:

Unknown zei

diny
wow, prachtig en de inspiratie kwam bij mij van wow
nog een prettige weekend
veel liefs van marcelline

tanja'skaartenblog zei

wat een gaaf idee zeg heel erg leuk prettig weekend

gré zei

heel mooi bedankt voor de uitleg

groetjes gré

Samantha zei

Leuk project en weer heel wat anders dan een kaart. Ontzettend leuk idee!
Gr. Samantha

Frouwkje zei

Wat is dit leuk zo met de paspop en garenklosjes Diny!!
Ik heb vroeguhhhhhh best veel kleding genaaid......dus ik vind deze Tilda's ook wel superleuk!!!!
Liefs, Frouwkje

Margreet zei

Wat prachtig
Groetjes Margreet

KarinsArtScrap zei

die zijn super gaaf Diny prachtig gemaakt.

groetjes karin

Elly zei

Wat zijn ze leukkkk!!!! En die naaiende Tildaatjes zijn ook superrr schattig!!

Juanita zei

Die zijn echt super zeg!!!
Mijn zus heeft vroeger naaister geleerd en onze meisjesnaam is sleutel, vindt ik heel passend, hihihi.
Liefs Juanita

Ghea zei

Wowwww wat een supergave sleutel erg mooi gedaan I LOVE IT.
Fijn weekend Ghea

Dorothee zei

wow,very very nice and wonderfull this things
Doro

Brenda zei

wat prachtig gemaakt. heel erg mooi! leuk idee en gaaf om te geven als cadeau.
groetjes Brenda

Tinie zei

Wat is dit gaaf!!! Super leuke details erin verwerkt!!!

Groetjes Tinie