NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 13 augustus 2012

Geniet van je zwangerschapsverlof!


Hallo allemaal,
Nee! Niet mijn zwangerschapsverlof, maar dat van mijn zusje.
Kaarten voor felicitaties met geboortes of zwangerschappen zijn vaak wel te vinden maar voor het ingaan van het zwangerschapsverlof - wat ook wel een mijlpaal is - vind je niet zo gauw iets.
Vandaar dat ik jullie vandaag graag deze kaart wil laten zien.
Ik heb een digi van Krista Smith gebruikt en het designpapier is van Maja Design. Geweldig papier en op veel manieren te gebruiken, net als de digi. Alle randjes heb ik geinkt met Distress inkt Walnut Stain omdat ik dat beter bij het papier vond passen. De ponsrand is er 1 van Martha Stewart.
Ik heb de digi uitgestanst met een spellbinder mal en daarna de randjes versierd met een nieuwe swirlstempel van Unique.

De bloemen en blaadjes zijn allen van Wild Orchid Craft. De pareltjes tussendoor en de mooie metalen swirl komen van Doeading.

Het lint is van The Ribbon Girls en de mooie charm komt van Janecreative.

De tekst heb ik zelf gemaakt op de computer. Uitgesneden en iets opgebold en alleen bij de uiteinden vastgeplakt. Dat geeft een ander (leuk) effect.

Ik heb geprobeerd de dame iets meer 'gezicht' te geven door de contouren van de neus aan te zetten. Daardoor oogt het gelijk weer anders. Een tutorial over hoe ik dat doe, komt er nog aan.
Natuurlijk heb ik voor het inkleuren weer mijn copics gebruikt.
Huid: E000, 00, 11 en 13
Haar: E50, 57, 53 en 49.
Shirt en rok: V91 t/m V99 en BG72 t/m BG78
IJsje: R35, 37, 39, RV10 en RV00, Y00 en Y000, E25 en E29, YG95, YG97 en YG99, W0 en W2.
Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden en weer ontzettend bedankt voor je bezoek aan het Copicblog!

Groetjes, Samantha

13 opmerkingen:

Frouwkje zei

Schitterende kaart Samantha!! De swirlsstempel is prachtig! En zo mooi gekleurd!!
Liefs, Frouwkje

creacora zei

Schitterende kaart Samantha mooi gekleurd !!!
leuke details ! Groetjs Cora

Jolanda zei

Prachtig Samantha, zoo mooi gedaan!

Ankie vd Polder zei

Wauw, dit is schitterend zeg. Erg mooi gedaan. Groetjes, Ankie

Margreet zei

Wat een schitterend kaartje
En super mooie gekleurd
Groetjes Margreet

corryskaart zei

hoi samantha
wat heb je er een geweldig leuke en lieve kaart van gemaakt en prachtig gekleurd!
groetjes van corry

Unknown zei

samantha
jou kaart is^prachtig gedaan en zeker mooie kleuren
veel liefs van marcelline

Diny Sprakel zei

Prachtige kaart, mooi gekleurd! Greot Diny

Marian zei

Ziet er prachtig uit
En je kaart is echt bijzonder hoor zoals je zelf schrijft je ziet dit onderwerp niet op een kaart
Groetjes

Welkom bij Happy Stamper zei

oooh wat een prachtige kaart, ik zou heel graag de digi willen,
heb je toevallig een link van de site waar ik hem kan kopen/downloaden,
mijn schoonzusje is ook zwanger en kan geen passende stempel vinden en deze is echt super.
alvast bedankt
groetjes angelique

Mariken zei

Wat een schitterende kaart! hele leuke digi en super ingekleurd!
Lieve groetjes Mariken.

Ghea zei

Wat een lief stempeltje is dit, en wat een schitterende kaart heb je hiermee gemaakt. Ik kijk mijn ogen uit GE-WEL-DIG!!!!!!!
Liefs Ghea

Brenda zei

een hele mooie kaart. en wat een leuke afbeelding.
groetjes Brenda