NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 26 september 2012

Happy Birthday - Tilda on Kraft



Goedemorgen lieve volgers,

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie een kaartje te laten zien. Ik wil jullie mijn laatste uitdaging graag showen! Want dit is pas mijn tweede afdrukje dat ik op kraft inkleur en dan toch ook maar een dubbele uitdaging ervan gemaakt om het met rood in te kleuren. Kleuren met je copics op kraft behelst toch even een andere techniek heb ik gemerkt, maar door o.a. de kaarten en tutorial van Diny en Brenda  (klik op hun namen om naar hun blogpost te gaan) hier op ons blog ben ik ook het gaan proberen. Ik merkte vooral dat kraft toch wat meer inkt opzuigt en daardoor je echt even moet wachten totdat je afdrukje geheel droog is om het juiste resultaat te zien van je kleurenpalet.

Als eerste heb ik zwart cardstock gemat met kraft cardstock en daarna het designpapier van My Minds Eye gebruikt van Lost & Found Union Square. Dit papier is ook alleen maar in de kleuren zwart, rood en kraft, dus vond ik er wel mooi bijpassen. Verder heb ik kant en lint uit eigen voorraard gebruikt en een splitpen met een zwart pareltje. Ik kon het niet laten om er ook een bedel van een pump aan te hangen, want ik vind dat Tilda ook van die gave pumps aan heeft.

Het envelopje is een stans van Marianne Design en daar heb ik een spacer met een roosje opgeplakt. Binnenin zit nog een kaartje waar je een lieve tekst op kunt schrijven voor de ontvanger. Verder heb ik de swirls van Cheery Lynn Designs en het hoekje van Whimsey gebruikt.

Ik heb de stempel Tilda with a gift for you gebruikt uit de collectie van Magnolia - Turning Leafs 2012 en deze heb ingekleurd met uiteraard mijn copic markers:

Huid: E000 - E11 - E13
Haar, schoenen en cadeau: W6 - W8 - W10
Jurk, haarband, sokken en strik: R24 - R37 - R39
witte gelpen voor de stipjes op cadeuau en wangen


Ik hoop dat ik jullie weer geïnspireerd heb met deze kaart en wellicht dat je ook enthousiast bent geworden over het inkleuren op kraftpapier. Ik wens iedereen nog een fijne dag!

Lieve groetjes, Chantal

7 opmerkingen:

Astrid zei

Wowww, wat een schitterende kaart weer Chantal, ik moet het nog steeds proberen om op Kraft in te kleuren, ziet er super uit !

liefs Astrid

Margreet zei

Wat een prachtig kaartje
En mooi op dat kraft papier.
Groetjes Margreet

Frouwkje zei

Supermooi gedaan Chantal!!!
Liefs, Frouwkje

celia zei

Prachtig in deze kleuren!!!!

Yvonne zei

Wow, wat een beauty zo ontzettend mooi gekleurd.
liefs Yvonne

Hetty zei

Wat een schatje is het. Geeft een mooie effect zo!

Samantha zei

Prachtige kaart weer Chantal!
Gr. Samantha