NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 19 november 2012

Enjoy the day


Het schrijven van deze post moest uitgesteld worden voor
Sinterklaas. 
We zijn nog steeds bezig met de verbouwing waardoor de TV nog niet
is aangesloten. 
Televisie kijken doen we op de PC, onze internet provider heeft
deze service. 
Gisteren is Sinterklaas aangekomen in Nederland, en is Elise niet
meer voor de buis weg te slaan. De hele Sinterklaas story moet
gevolgd worden. Dat houd in dat wanneer Sinterklaas op TV is
mama geen gebruik kan maken van de computer.

Terwijl Elise vol spanning de avonturen van Sinterklaas
volgt, zit ik naast haar kaartjes te maken. 

Voor vandaag heb ik deze kaart voor jullie gemaakt,
met de een rubber stempel van Saturated Canary "Free Hug"

Het papier is van Autentique "Thankful"
Op de stans van Joy heb ik met een perlen pen
pareltjes gemaakt.
De bloemen komen uit de hobbywinkel en achter
het dessin papier is een label gestoken gemaakt
met een magnolia die. 


Ook de binnenkant is weer voorzien van dessin papier
Op de label is de tekst gestempeld.

De Copic markers die ik gebruikt hebt
Haar: E47 E59 E57 E49
Huid: E000 E00 E02 E93
Trui: E18 19 08
Broek: YR24 YR21 YR20
Papieren: E55 E53 E50
Strik: E08 YR24 E18
Achtergrond: W00 W0 W1

Iedereen een heel fijne Sinterklaas onthaal,
bij ons in het dorp komt hij aan op 5 december.


3 opmerkingen:

Doreen zei

Beautiful.....love the gorgeous image and great papers.xxx

Frouwkje zei

Tja......Sinterklaas gaat voor, dat begrijp ik...
Mooie kaart Lydia!
Liefs, Frouwkje

jolanda zei

mooi kaartje