NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 5 november 2012

Prettige Feestdagen



Hallo copic fans,

Het is vandaag weer mijn beurt om jullie een kaartje te laten zien, heb gekozen om een kaart te maken met de gratis magnolia stempel die deze keer bij de "Magnolia ink" is bijgesloten. Wat is het een lief ding vinden jullie ook niet. 


Mijn liefde voor het kleuren van stempel afdrukjes is immers begonnen met deze stempels van magnolia bij wie niet zou je bijna zeggen. De laatste jaren kleur ik er nog maar weinig van magnolia want het wil niet echt lukken vind ik zelf. De basis van de kaart is weer een easelkaart daar kan je toch altijd wat meer op kwijt dan op een gewone kaart.


Heb eerst het papier uitgezocht en het grootste gedeelte van de kaart gemaakt en toen pas gaan kleuren zo kon ik goed de kleuren van het papier gebruiken. Het vestje dat Tilda aan heeft is een beetje wollig even als het hondje in het mandje. de achtergrond is weer gespoten met de air-brush en op de grond staat ze in de sneeuw en daar is dan ook wat fijn glitter aangebracht.


Deze foto laat goed de kaart zien waar hij op staat, voor de bloemen heb ik een stans van magnolia gebruikt en voor de takjes een van Memory Box.


de kleuren die ik gebruikt heb zijn :

Huid : R22 - R20 - E11 - E00 - E000
Haar : E37 - YR24 - Y26 - Y15 - Y21 - E50
Blauw/Grijs : BG78 - BG75 - BG72 - BG10
Bruin jurkje : E57 - E55 - E53 - E51 - E50
Bruin schoenen/hondje : E59 - E57 - E55 - E53
Mandje : N6 - N3 - N1 - N0

Hoop jullie weer een beetje te hebben kunnen inspireren met deze kaart.

Creatieve dag toe gewenst vandaag.


Liefs Wenda

11 opmerkingen:

Sinikka zei

Oh die is lief. Mooi ingekleurd en mooie kleur combinatie.
Je moet echt vaker een Magnolia inkleuren, lukt je onwijs goed
Gr. Sinikka

Margreet zei

Wat een super mooi kaartje
En wat een prachtig stempeltje
En prachtige kleuren
Groetjes Margreet

Diny Sprakel zei

Wat mooi!
Groet Diny

Hetty zei

Ik vind hem prachtig. Dit is inderdaad een erg leuke magnolia.

Frouwke zei

Heel apart in die kleuren maar super mooi!
grts
frouwke

Lydia Boode zei

Je kaart is weer erg mooi geworden. Tilda is overigens goed gelukt hoor.
Hugs
Lydia

Dobra zei

Your cards are always beautiful, artistic and wondwerfuly designed

Frouwkje zei

Wat jij ook kleurt Wenda, het is altijd prachtig!! De kleurencombinatie vind ik ook helemaal geweldig!!
Liefs, Frouwkje

rian zei

hoi wenda
wat een lieve stempel is dit ik was er meteen weg van en heb me dan ook het blad aangeschaft dan heb ik hem straks ook in mijn bezit.
ik vindt je kaart erg mooi met de kleuren die je hebt gebuikt.
wat mij betreft mag je wel meer magnolia's inkleuren.

groetjes rian

Unknown zei

wenda
ze is prachtig geworden
heb gisteren mijn boek ontvangen ,maar zit met een zware verkoudheid en zag niet om direct te beginnen
mijn vinger jeuken wel
de kleuren is prachtig gedaan en de afwerking wouw
veel liefs van marcelline

Yvonne zei

Ohhh, om verliefd op te worden, zo mooi vind ik het!
liefs Yvonne