NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 16 januari 2013

Anime Rocker

 



Goede morgen

Hier ben ik weer en dit x met een mannenkaartje,althans een jongenskaart.
Mijn neefje is van de week jarig en daar hoort natuurlijk een kaartje bij!!

Ik heb weer eens gekozen voor een digi van KennyK "Anime Rocker"
De meesten weten het wel dat ik 1,5 jaar in het DT van Kenny heb gezeten,maar ik heb nog steeds moeite met het kleuren van het haar van de jongens.

De kleuren die ik gebruikt heb zijn:
Haar E-33-35-37-18
Huid E-000-00-11-21-02
Shirt en schoenen YR-09-16-Y-38
Mouwen BG-18-13-34
Broek B-99-23-52-95
Gitaar en sjaal R-89-46-27-05
Het afdruk je is geprint op "Perfect Coloring Paper"

Ik hoop dat jullie hem leuk en bedankt voor het langskomen!
XXX Heidy

4 opmerkingen:

Hetty zei

Wat een leuke kaart. En het haar is toch prima zo! Mooi gekleurd.

Doreen zei

Beautiful card....gorgeous image and fab details.xxx

Marian zei

Heidy je kaart is stoer en mooi bewerkt Prachtig hoor
Groetjes

Diny Sprakel zei

Hallo Heidy, watr heb je mooi gekleurd zeg. Geweldige kaart, dank je wel.
groet Diny