NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 3 april 2013

Een dikke zoen



Hallo copic fans,

Het is vandaag weer mijn beurt om jullie een kaartje te laten zien en het is er een geworden die ik voor mijn zusje haar verjaardag heb gemaakt.
De kaart is afgemaakt met roosjes en stanzen: twee hoekjes van LaLaland, muziek regel van Memory Box en muziek noten van MFT en deze zijn weer door de Melting Pot gehaald met clear embossing poeder.


Heb gekozen voor een afbeelding van Saturated Canary niet omdat mijn zus van dansen houdt of van varkentjes maar omdat het gewoon een lief plaatje is net als mijn zusje.
Had deze afbeelding nog niet eerder gekleurd en verwachte dat hij heel bewerkelijk was (waarschijnlijkt door de TuTu) maar dat viel eigenlijk wel mee.


De kleuren die ik gebruikt heb zijn :

Huid : R22 - R20 - E11 - E00 - E000
Haar : E37 - E35 - E33 - YR23 - E31 - Y21 - Y00
Varkentje : T5 - T4 - R85 - R83 - R81 - R00 - R000
TuTu : RV69 - RV85 - RV25 - RV55 - RV52
Grijs : N6 - N4 - N2 - N0
Paars : V09 - V17 - V15 - V12 - V000
Blaadjes : YG17 - YG25 - YG21
Achtergrond : C2 - C1 - C0 - C00

 Hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart en een gezellige dag vandaag.

10 opmerkingen:

Sinikka zei

Prachtig!!!
Gr. Sinikka

nans'creablog zei

Wauw, een prachtige kaart.

Groetjes,
Nans

Heidie zei

wat een mooie vrolijke kaart.

liefs Heidie

rian zei

leuke kaart weer wenda is je filmpje over de melting pot al klaar??????

groetjes rian

Silvis Kreativstube zei

Wow, eine wunderschöne Karte. Das Motiv gefällt mir sehr gut. Ich bin begeistert. Deine Schwester wird sich über diese Karte sehr freuen. Liebe Grüße Silvi

kbrandy4 zei

Wow!! Stunning card and colouring!!
Hugs, Hazel xx

Mojca zei

Oh such amazing colouring and a beautiful card. Hugs! Mojca

esmee zei

een prachtig kaartje

Unknown zei

Schitterend zeg! Groetjes Frea

A Casa di Ale zei

Adorabile l'immagime magnifica la colorazione.....da sogno
Ciao da Ale