NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 22 april 2013

Maak er een leuke dag van



Hallo copic fans,

Het is vandaag weer mijn beurt om jullie een kaart te laten zien en dat is er een geworden met een digi van Redonkulous Designs en wat is het een leukerd vinden jullie niet?
Heb voor de kaart frisse gezellige kleurtjes gebruikt want die passen nu wel bij het weer buiten we hebben er lang op moeten wachten maar het is gelukt.
Het hoekje, het ornament om de tekst stempel en de blaadjes heb ik weer door de Melting pot gehaald en gekleurd met Perfect pearls.


De kleuren die ik gebruikt heb zijn ongeveer gelijk aan het design papier dus zo komt het weer terug in de afbeelding, de achter grond heb ik weer met een spons en Activator gesponst. 


De kleuren die ik gebruikt heb zijn :

Huid : R22 - R20 - E11 - E00 - E000
Haar : E37 - E35 - E33 - YR23 - Y21 - Y00
Roze : N4 - R89 - R85 - R83 - R81
Groen : YG67 - YG17 - YG25 - YG23 - YG21
Tong : R27 - R17 - R14 - R12


 Hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart.
 

9 opmerkingen:

Lia zei

Een top kaartje Wenda, mooi ingekleurd,
groetjes Lia

Marianne zei

Wat een super leuke kaart, heel mooi ingekleurd.
Groetjes Marianne

Heidie zei

wat een mooie kaart. Leuke stempel heb je gebruikt. En de kleuren die je hebt gebruikt zijn super.

liefs Heidie

rian zei

wat een leuke kaart weer enne dat met de melting pot valt mij meteen op, die stans die om je tekst zit is erg mooi zo.en mooie kleuren heb je gebruikt
groetjes rian

Mojca zei

Oh such a funny image and lovely colouring. hugs! MOjca

Frouwke zei

Prachtige kaart, en je kleurwerk is fantastisch!
grts
frouwke

Marian zei

Wat een prachtige gezellige kaart
Groetjes

Aletta zei

Prachtig ingekleurd, geweldige details met de MeltingPot, gewoonweg weer een hele mooie kaart.
Groetjes Aletta

Marijke zei

Ik heb hem in het echt gezien en hij is fantastisch. Echt super. Bedankt meis,
Groetjes Marijke.