NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 3 juli 2013

Een zomers kaartje




Goede morgen

Vandaag mag ik weer een kaartje aan jullie laten zien,en het valt me eigenlijk ineens op dat ik wel heel erg vaak rood gebruikt,waarom weet ik eigenlijk zelf ook niet hihi
Het geeft wel problemen met het papier,ik ben zo iemand die eerst heerlijk,want ik vindt het ook echt heerlijk,gaat zitten kleuren om er vervolgens achter te komen dat ik niet echt bijpassend papier heb duh,maar ik geloof dat het met dit kaartje wel goed gekomen is!
Het is een lekker zomers kaartje geworden.

Voor haar huid heb ik E00-11-13-21 en R02 gebruikt
Hoed E35-37
Blouse W1-W4 en E50
Broek R05-46-59
Haar E07-09-29
Bloemen Y6-8-38
Al het groen YG93-97-99
Schaduw B60-63

Ik hoop dat jullie haar weer leuk vinden!
Bedankt voor het langs komen en nog een fijne dag verder!

XXX Heidy


4 opmerkingen:

Lia zei

Superleuk kaartje weer, en ook alweer zo mooi ingekleurd,
groetjes Lia

Marian zei

Je kaart is weer prachtig en mooi het rood hoor
Groetjes

Mojca zei

Oh waw this is really pretty! lovely layout too. hugs! Mojca

Heidie zei

wat een mooie kaart. Mooi ingekleurd

liefs Heidie