NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


zondag 18 augustus 2013

Gelukkige verjaardag....

Hey copic-liefhebbers!

Voor dit verjaardagskaartje heb ik Tilda with balloon gekozen.
Het kaartje heb ik terug "clean" gehouden, zodat de afdruk mooi tot zijn recht komt.
Ikzelf zie heel graag de mooie "vol geplakte" kaartjes die je hier op het blog tegen komt, maar toch lukt het me niet altijd om ze zelf te maken. 
Of ik plak het te vol, of ik weet het niet te schikken....


De tekst heb ik op de stempelbeurs in Zeist gekocht. Hij is van "Happy Stamp".
Nog een close-up van Tilda en dan krijgen jullie hieronder de kleurnummers nog!


Huid; E50, -51, -53,
Wangen; E00, -01, -02
Haren; C1, -3, -5, -7, -8, & zwart
Schoenen; C1, -3, -5
Blauw van kleedje, sokken en strik; BV00, -01, -02, -04, -29
Ballon; R02, -05, -08, -27

Voor de één of andere reden, neem ik steeds voor de huidskleur van Magnolia's E50, -51, -53.
Hebben jullie ook zo jullie favoriete kleuren? Kleuren waar je steeds "onbewust" naar grijpt?
Ik hoor het graag.

Normaal hadden jullie een tutorial van mij te goed, maar door de vakantie is het me niet gelukt .
Mijn excuses hiervoor, hopelijk heb ik jullie toch wat weten te inspireren.
Heel veel liefs,
Celia.

2 opmerkingen:

Unknown zei

hallo celia
ik sluit ook bij jou aan , ik hou van simpel kaarten .ik vind jou kaart heel mooi en hou van eenvoudig zelfs . ja ik heb het ook mijn favoriete copic die ik meermaals gebruikt voor de huid en de kleding
nog een fijne zondag
veel liefs van marcelline

Unknown zei

Prachtig Celia! De tekst is prachtig, maar ook Tilda! Wat een mooie haren heeft ze