NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 21 oktober 2013

Inspire yourself


Goedemorgen lezers,

Deze keer heb ook ik weer een airbrush project voor jullie.
Nu hoop ik niet dat jullie het saai gaan vinden, gisteren de geweldige onderzetters 
Mieke en nu vandaag 2 kaarten.


ik ben gestart met het airbrushen van de ondergrond. 
in de kleuren blauw en groen.
B02 B05 BG13 BG34 B37
De donkere kleuren heb ik aan de buiten randen gehouden.  
De lichte kleuren in het midden. 

De bellen op de bovenste kaart zijn gestempeld met Blender vloeistof.
Hiervan heb ik een beetje op het foam van een blending tool gedruppeld,
en gebruikt om de stempel te bevochtigen met de blender vloeistof.
De bellen afgedrukt en even op de plaats laten liggen
zodat de vloeistof de kans krijgt de inkt opzij te duwen. 

In verschillende tinten blauwe stempel inkt zijn de verschillende stempels afgedrukt
de stempels zijn van Rein design, het net is van Chocolate Baroque.
De tekst komt van een sheet met clearstempels van Pirma Marketing. 


Voor deze kaart heb ik dezelfde kleuren Copic Markers gebruikt. 
De achtergrond stempels op dezelfde wijze afgedrukt met blender vloeistof. 
Het gezicht is gemaakt met een masker van I Stencils. 
Deze hebben wel hele mooi maskers, na een beetje gegoogled te hebben kwam ik op 
hn website terecht, en binnen een week lag er een hele leuke gevulde enveloppe op
de deurmat.
De swirl is een stempel van Unique, de tekst weet ik niet meer waar hij van is. 

Ben weer erg benieuwd wat je van de kaarten vind. 
Dank je voor het achterlaten van je reactie. 

Ps: Wil je een setje PanPastel Metallic winnen op mijn blog candy


2 opmerkingen:

riliska zei

They are cute so much! Your stamping is fantastic!!

Unknown zei

Wat prachtig!