NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


zondag 22 december 2013

Harley and Haley....

Goeie morgen bloggers,

Het is al weer een tijdje geleden dat ik deze digi van Krista had geprint.
Maar steeds weer liet ik hem liggen, beetje bang om eraan te beginnen....
Na de kerstkaarten, heb ik toch eens de moeite gedaan en heb ik met veel moed mijn copics nog eens ter hand genomen en dit is het resultaat.


Om het kleurwerk tot zijn recht te laten komen, heb ik het kaartje weer heel simpel gehouden.


Gebruikte kleuren; 
Blauw-paars: BV00, -01, -02 en -04.
Roze-violet: RV63, -66, -91.
Fel-roze: RV06, -09.
Blaadjes: G14, -17.
Haren: E08, -09, -18, -79.
Huid: E000, -01, wangen R20, ogen E18

Dan rest me jullie nog een fijne dag te wensen.
Jullie horen weer snel van mij ;)
Veel liefs, 
Celia.

Geen opmerkingen: