NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


zondag 18 mei 2014

Tutorial Huidskleur

Hallo allemaal,

Via deze tutorial laat ik jullie stap voor stap zien hoe ik mijn huid kleur.

Ik gebruik de kleuren E04-11-21-00-000.

Ik begin om het hele gezicht met de E000 in te kleuren zodat ik alvast een laagje heb (makkelijker om de kleuren te blenden)


Dan ga ik met de E11 mijn schaduw langs de kant aanzetten.


Deze werk ik verder uit met de E21


Met de E00 kleur ik de schaduw verder uit.


Dan gebruik ik de E000 om de rest van het gezicht in te kleuren.


Mijn 2e laag begin ik met de E04, die best donker is, om mijn schaduw wat donkerder te maken.


Vanaf hier kleur ik het gezicht verder in de volgorde:

E11

E21

E00

E000

Voor mijn wangetjes gebruik ik eerst R21

Deze werk ik verder uit met de R20

En om de lijntjes te verzachten, blend ik met de E000 de wangetjes verder uit.


En dit is mijn volledig ingekleurd magnoliaatje:


En mijn kaartje ermee


Gebruikte materialen:
Cardstock : bazill
Design papier : Papermania "Parisienne blue"
Die's : Spellbinder / Dienamites Leafy branch
Copics:
Huid: E04-11-21-00-000-R20-R21
Broek/schoenen : E44-43-42-41
Shirt/sokken/sjaaltje : B97-95-93-91
Haar: E29-25-31
Tulp : T5-E19-07-R24 / YG67-63-61
Spica pen : Chocolate - lipstick - sky blue.

Ik hoop dat jullie wat aan deze tutorial hebben.
Ik wens jullie een super leuke dag toe.

1 opmerking:

Natasja's Kaarten zei

Wat een prachtig kaartje! Duidelijke uitleg! Helaas heb ik geen copics. Wie weet ga ik ooit nog overstag! ;)

Groetjes, Natasja