NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 16 juni 2014

Your Friendship ....

Goedemorgen allemaal !

Ik hoop dat jullie een fijn weekend hebben gehad :)
Ik kom op deze maandagochtend weer even langs om jullie een kaartje te showen, die ik voor de CopicMarkerBenelux blog gemaakt heb.


Als basis voor mijn kaart heb ik het Kraft karton gebruikt van Joy! Crafts.
Dit is een stevige karton, maar donkerder dan het normale Kraft van Bazzill.

Het papier is van Studio Light - Shabby Chic, echt een schitterende lijn (vind ik dan hahaha, echt mijn kleurtjes)
Het afdrukje is van Magnolia, Sneaky Tilda, deze past precies op de rechthoekige blauwe mal van Noor! Design.


Links boven heb ik honeycomb van Dutch Doobadoo gebruikt.
Aan de rechterkant heb ik onder het design papier een papieren taart kleedje geschoven.
Naast het afdrukje aan de rechterkant heb ik veertjes gestanst met een mal van Noor! Design, hierop verschillende bloemen geplakt.


De ticket Your Friendship .... is van Dutch Doobadoo.


Hieronder heb ik nog een strik geplakt van Vintage Seambinding.

Al het kraft heb ik weer bewerkt met witte Gesso :)

Het afdrukje heb ik met de volgende Copic Markers ingekleurd :

Huid : E000, 00, 21, 11 R30, 20
Haar : E50, 31, 33, 35, 49
Schoenen : E50, 30, 31, 33, 35
Roze : RV0000, 000, 10, 11, 13 R20
Blauw : BG70, 71 en 0
Schaduw : W00, 1, 2, 3, 0

Blender = 0

Ik hoop dat ik jullie met mijn kaartje weer een beetje heb kunnen inspireren :)

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !

liefs Astrid xx

2 opmerkingen:

Ghea zei

beeldschoo kaartje Astrid toppie!!!!
\Liefs Ghea

Unknown zei

een prachtkaart :)