NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 21 juli 2014

Adventure guy

Goedemorgen allemaal,

Volgens mij is heel Nederland inmiddels aan het genieten van de vakantie, maar hier op het blog blijven we komen met creatieve input... De echte bikkels blijven knutselen, of het nu winter of hoog zomer is:-)


Dit stoer kereltje is een digi van Mo's digital pencil - Adventure guy. Ik heb design papier uit een blokje van My Minds Eye - Fiddlesticks gebruikt samen met kraft cardstock.


De gebruikte copic markers zijn:
Huid: E0000, E000, e00 en E11
Broek en Jas: C0, C1, C3 en C4
Hoed: C00, C1 en C2
Rugzak: E43, E44 en E47
Gele van de hoed en jas: YG000, YG23 en YG26
Kaart: E30, E31, E51, E50 en E40
Grond: E30, E31, E33, E35 en E37


Ik heb met de printer zelf een stukje landkaart uitgeprint om een extra dimensie toe te voegen aan deze stoere jongenskaart waar natuurlijk niet teveel toeters en bellen op kunnen:-) Uit kraft cardstock heb ik pijlen gesneden en daar met letter stempeltjes teksten op gemaakt in de sfeer van de kaart.


Met een stans van Tim Holtz - Gadget gears heb ik uit karton een gear gestanst en daarna bewerkt met  bruin crackle paint wat een super leuk en meteen oud en roetsig effect geeft.

Zijn er vragen stel ze gerust hier onder. Voor nu een hele fijne maandag en de volgende keer!


2 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi mieke
wat een leuke stoere kaart met dit prachtig gekleurde kereltje erop
groetjes corry

Juanita zei

Super mooi!!