NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 15 augustus 2014

Happy Birthday

Hallo allemaal!

Sandra hier, vandaag is het mijn beurt om jullie te inspireren. Ik ben nogal uit mijn comfortzone gegaan voor deze kaart, maar af en toe is dat ook best leuk. Ik hou erg van bloemetjes, en die zijn ook vrijwel altijd op mijn kaart te vinden, maar deze keer heb ik er geen een opgedaan. Ik heb gekozen om een stoere kaart te maken.

Het papier dat ik voor mijn kaart heb gebruikt, komt uit een blokje van My Minds Eye.
Ik heb de randjes van al het papier beïnkt met Distress Ink Walnut Stain. De ster is eigenlijk bedoeld om een label te maken, maar ook zonder papier doet ie het goed! Ik heb er wat stukjes touw om geknoopt. 



De digi die ik heb gebruikt is van Kenny K, en ze heet Boogie Down. Natuurlijk heb ik mijn Copic Markers weer gebruikt om haar te kleuren, en ik heb de volgende markers gebruikt.
Huid: E00, E11 en E13
Wangen en lippen: R20, R22
Haar: W3, W5, W7
Muts en broek: B93, B95, B97
Jasje en schoenen: YG93, YG95, YG97
Shirt, riem en oorringen: YR20, YR23, YR27
Stereo: W3, W5, B93, YR27


Om mijn sentiment te maken, heb ik het lettertype NEXT gedownload, en deze tekst zelf in Word getypt. In de eerste instantie wilde ik de letters wit houden, maar dit paste er toch niet helemaal bij. Daarom heb ik de letters ingekleurd met B95, B97 en B99, maar ik heb maar 1 kleur per letter gebruikt. Er is dus niets geblend.

Dit was mijn kaart voor vandaag, ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren.

Tot de volgende keer!

Groetjes,

Sandra

Geen opmerkingen: