NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 8 augustus 2014

"New baby"

Hoi allemaal,
Het is weer mijn beurt voor een kaartje.
Een vriendin van me is binnenkort, nog 2 maanden geloof ik, uitgerekend van een heel gewenst kindje. En omdat het nog niet bekend is wat het gaat worden heb ik alvast maar 2 kaartjes gemaakt.


Voor mijn design papier heb ik gebruik gemaakt van 2 verschillende blokjes, MME Necessities "Teals & Reds"



Gebruikte materialen :

cardstock : Bazill
Design papier : MME Necessities "Teal & Reds"
Die's:
Go Kreate Large frames frilly 10
Go Kreate Large inbetween frames frilly 10
Memory box Precious Hearts
Bloemen : Wildorchidcraft
Copics:
Olifant : C5-3-1-0-Blender
R20-11
Bloemen : BG57-23-11 of R85-83-81-80 (zelfgemaakt)
YG63-61

Bedankt voor het langskomen en een super leuk weekend!

1 opmerking:

Helena Wilde zei

Hallo,
Deze kaartjes vind ik echt schattig.
Groetjes Helena