NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 22 september 2014

Boek kaart met cadeau-envelop

Hallo Copic liefhebbers!

Het is Sandra hier, hebben jullie allemaal een goed weekend gehad? Vandaag is mijn eerste werkdag weer na 3 weken zomervakantie, dus dat zal even aanpoten worden. Maar voor ik aan mijn werkdag begin, wil ik jullie eerst wat inspiratie brengen met een kaart. 

Afgelopen zaterdag vierde mijn schoonzus haar verjaardag en ik kon natuurlijk niet met lege handen aankomen. Daarom heb ik een boekkaart met een cadeau envelopje gemaakt, dat maakt geld geven toch wat leuker dan een saaie witte envelop.


Het papier dat ik heb gebruikt is van Prima Marketing.
De afbeelding die ik heb gebruikt is een rubber stempel van LDRS, ze heet Breeze. Natuurlijk heb ik mijn Copic Markers weer gebruikt. Ik heb met mijn kleurenkaart gekeken welke kleuren er in het papier zaten, en daarbij kwam ik uit op de volgende kleuren

Huid: E000, E00, E11, E13
Wangen: E93
Haar: W3, W5, W7
Ogen: BG93, BG96
Lippen: V95, V99
Jurk: BG90, BG93, BG96, BG99, V91, V93, V95, V99



De bloemetjes die ik heb gebruikt zijn een mix van verschillende merken. Dit zijn de kleuren die ook in het papier terug komen, zodat alles mooi bij elkaar past. 


Dit is de binnenkant van de kaart. Zoals je kan zien, zit er aan de linkerkant een label in de pocket, waar je je naam op kan zetten. Rechts (in het "boek" gedeelte) zit het cadeau-envelopje


En nog even een los fotootje van het cadeau-envelopje. Ik heb hiervoor gebruik gemaakt van een mal van Dutch Doobadoo. Als sluiting heb ik klittenband gebruikt, dan blijft hij goed gesloten. 

Dit was het weer voor vandaag, ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren!

Fijne week gewenst!

Liefs, Sandra

1 opmerking:

Unknown zei

Dat is nu nog eens een leuk kadootje om te krijgen!