NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 3 oktober 2014

Merry Christmas

Hallo lieve Copics fans.

Daar ben ik weer met een kaartje om jullie te inspireren. Het weekend staat weer voor de deur en omdat er toch wel wat mensen nog met de kerstkaarten bezig zijn, dacht ik ik doe er nog 1. En ja als je er eenmaal aan begint is het toch wel erg leuk. Ik ben altijd helemaal in de stemming op zo'n moment, tot het punt dat ik zelfs een kerstmuziekje op de achtergrond heb draaien, hihi. Hebben jullie dat ook?

Dit keer heb ik gebruik gemaakt van de Dutch Doobadoo Shape Art mal van de ster. Je ziet hem de laatste tijd regelmatig voorbij komen en hij is ook heel erg leuk om mee te werken. Je kan hem namelijk buiten je kerstkaartjes eigenlijk overal voor gebruiken.

Zoals jullie kunnen zien heb ik weer een digi gebruikt van Mo Manning. De volgende zal ik een andere maken, maar deze zijn gewoon te leuk ^.^  Voor de basis heb ik Kraft gebruikt omdat dit ook weer terug kwam bij de tekst. Het achtergrond papier dat ik heb gebruikt is van Bo Bunny. De hulsttakjes zijn van Marianne Design.

De ijskristallen die ik heb gebruikt zijn van Noor! Design Winter wonderland. Hier heb ik een brad in gedaan in de vorm van een ijskristal. Vond het wel een leuk geheel zo.


Deze tekst is ook van Dutch Doobadoo. Ik vind ze heel makkelijk te gebruiken op de kerstkaartjes. En ik vind ze mooi ^.^


De kleuren die ik heb gebruikt om Mo Manning's Little elf Kit in te kleuren zijn:
Huid: E50-E51-E21-E23 en R21 voor de lippen
Haar: E07-E09
Kleding: YG13-YG25-YG17-N4
R22-R24-R27-C5
Bont: W00-W0-W1
Ster: YG13-YG15-YG19


Ik hoop dat jullie weer een beetje geïnspireerd zijn om aan de slag te gaan met de kerstkaartjes en leuk dat jullie even langs zijn geweest om te komen kijken. Tot de volgende keer weer.


2 opmerkingen:

Lia vdB zei

Weer zo'n leuke stempeltje op leuk kaartje. Ik heb ook de nodige stempels van Mo Manning, vooral de 'ragged' serie. Zo gaaf.

Prettig weekend...ga je nog een kaartje maken...hahaha.

Hartelijke groeten,

Lia

Alexandra van den Berg-Verhoeven zei

Dabj je wel Lia en ja leuk zijn ze hè. Als ik eenmaal begin aan de Mo Manning stempels kan ik ze bijna niet wegleggen hihi. En natuurlijk ga ik nog een kaartje maken jij ook toch zeker wel? En ook een prettig weekend gewenst
lieve groetjes Alexandra