NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


zondag 16 november 2014

Video-tutorial: Het schoonmaken van je Copic Markers

Hallo lieve Copic fans.

Als eerst hebben we een leuk nieuwtje. We hebben een nieuw tabblad erbij. Bovenin zie je een tabje DT Team, hier staan de foto's van de DT leden en als je op de naam onder de foto klikt, kom je op het persoonlijke blog van het DT lid.
En dan is het weer zondag en dat betekent dat we een tutorial voor jullie hebben. Dit keer gaat het over het schoonmaken van de Copic Sketch en Copic Ciao Markers. 

In deze video laat ik jullie dan ook zien hoe ik mijn Copics schoonmaak zodat ik er lekker lang plezier van heb.


Ik hoop dat jullie deze video weer leerzaam vonden en ik wens jullie een hele prettige zondag toe.

2 opmerkingen:

Janette van Otterlo zei

Kijk dat is nou weer een handig filmpje. Bedankt. In de kerstvakantie maar eens 2 dagen voor uit trekken om ze allemaal schoon te maken :-)
Grtz Janette

Alexandra van den Berg-Verhoeven zei

Dank je wel Janette!! Goed om te lezen dat mensen dit soort filmpjes toch wel handig vinden. Veel succes met het schoonmaken ^.^
lieve groetjes Alexandra