NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 12 januari 2015

Happy Birthday


Hallo copic fans,

Het is aan mij vandaag om jullie weer een kaartje te laten zien, het is er een geworden voor met een digi van Saturated Canary. Het is een verjaardagskaart geworden voor iemand die ook graag op het water is en vaak gaat zeilen van daar de keuze van de papier van "Authentique" uit de serie "Anchored".


Heb bij het afdrukje gekozen voor de kleuren van het papier en om deze zelfde kleuren te behouden heb ik deze keer geen grijs tinten er onder gebruikt voor de schaduwen.
Ook geprobeerd om in de kleurstraten te kleuren en niet alles door elkaar te husselen. Moet hier zelf wel even aan wennen want is zo toch niet helemaal mijn plaatje ( je moet af en toe een uitdaging zoeken voor je zelf toch).
De kaart is verder afgemaakt met roosjes en twee dies van MFT "Sea charms" en "Dog Tag" en natuurlijk stickles.


De kleuren die gebruikt heb zijn :

Huid : E11 - E00 - E000
Haar : E37 - YR24 - Y26 - Y15 - Y21
Rood : R29 - R17 - R14 - R32
Blauw : B39 - B37 - B34 - B32
Achtergrond : W3 - W1 - W00
Ondergrond : T5 - T4 - T3 - T2 - T1

Hoop dat ik jullie toch weer heb kunnen inspireren met dit kaartje.

1 opmerking:

lotjescreaties zei

Super kaart... xxx Lodia