NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 24 juni 2015

50 jaar getrouwd


Hallo Copic fans,

Het is vandaag aan mij de beurt om jullie een kaartje te laten zien gemaakt met Copic's, Het is een kaart geworden die ik in opdracht van mijn ouders heb gemaakt, vrienden van hun waren 50 jaar getrouwd. Bij zo'n kaart komt voor mij altijd de vraag wat zijn het voor mensen. Nou Bets is al een fanatiek hardloopster van jongs af aan en doet dit nog steeds. Niek is ook wel sportief maar je moet er niet al te moe van worden, zeg maar beetje golven en fietsen.
Daar heb ik dan ook de kaart maar op gemaakt.


Heb gekozen voor een digi van "Mo Manning" de man op de fiets en de andere digi is van "Make It Crafty". De achtergrond is gekleurd met Pan Pastels.


Gebruikte kleuren zijn :

Huid : R22 - R20 - E11 - E00 - E000
Haar : E37 - YR24 - YR23 - Y15 - E30
Roze : R89 - R85 - R83 - R81
Rood : R39 - R29 - R24 - R14
Groen : YG99 - YG67 - YG63 - YG61
Blauw : B39 - B37 - B26 - B24 - B23 - B21
Zwart : N10 - N7 - N5 - N3
Bruine Broek : E99 - YR27 - YR23 - YR21

 Hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart, geniet van de deze dag.

Geen opmerkingen: