NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 1 juli 2015

Dyanne


Goedemorgen allemaal,

Het is alweer juli en ook in juli blijven er natuurlijk voorbeeld kaarten komen van het design team hier op het blog, want dat doen we 12 maanden per jaar. En dat met veel plezier natuurlijk...


Deze keer een kaart van mij, Mieke, met een digi van Wee Stamps - Dyanne. Wat een schatje is het hé...en zo'n schatje vraagt om de kleur roze:-) En om een wat meer vintage kleur roze te maken heb ik markers uit de R en de RV serie met elkaar gecombineerd. 

Het design papier is van Basic Grey - Infuse.


Gebruikte copic markers zijn:

Huid - E0000,E000, E00 en E11
Haar - Y11, Y21, YR23 en E43
Kleren/ vleugels roze - R81, RV32, RV34, R56 en R59
Kleren/ Vleugels bruin - E000, E30, E31 en E34
Grond - C00, C0, C1, C3 en C5


Op het afdrukje zijn verschillende stipjes te zien en die heb ik allemaal opgevuld met dotjes Liquid Pearl en twee grotere stipjes heb ik voorzien van een plak pareltje


De mooie vlinderrand is gemaakt met een mal van Tim Holtz. Achter het afdrukje heb ik uit wit cardstock een frame gestanst met een mal van Joy crafts. En terwijl hij nog in de mal zat heb ik de delen die je normaal kunt embossen bewerkt met een distress tool in de kleur zacht roze. Goed zichtbaar op onderstaande foto...


Verder  nog de nodige 'frustels' om de kaart verder aan te kleden, want die kunnen toch haast niet ontbreken...

Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag en tot de volgende keer!


Geen opmerkingen: