NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


zondag 5 juli 2015

Merry Christmas


Hallo Copic fans,

Het is vandaag weer aan mij om jullie eigenlijk een tutorial te laten zien maar de inspiratie is ver te zoeken bij mij met deze temperaturen. 
Nou maak ik voor een winkelier soms wat voorbeeld kaarten en dan stuurt ze me wat spullen op. Dit keer moest er ook een kerst kaart bij, dacht dat dat wel leuk was om te doen met deze temperatuur maar dit bracht ook geen verkoeling.
De kaart is verder afgewerkt met die's van Nellie Snellen, een Interlace Border dies en de boom van de Shaper Dies SD036.


Het afdrukje is een Koetie nr. 7 , blijf moeite houden met het kleuren van de dieren. Begonnen met het kleuren van het meisje en haar jas en dacht de bont rand lukt dus dat doe ik hetzelfde bij het hertje en dat lukt dus weer een stuk minder. De tekst is van de Wild Rose Studio.


Gebruikte kleuren zijn :

Lucht: B02 - B01 - B00 - B000 - B0000
Huid: E11 - E00 - E000
Rood / Bruin: R59 - R56 - E04 - E02
Groen: YG97 - VG95 - YG93 - YG91
Hertje: E37 - E35 - E33 - E31 / E77 - E74 - E71 - E70
Zwart / Grijs: W8 - W6 - W4
Sneeuw: C2 - BV00 - B00
Rok: B99 - B97 - B95 - B93 - B91

 Hoop dat ik jullie toch heb kunnen inspireren met deze kaart en hou het hoofd vandaag nog even koel al word het geen 30 graden meer.

Geen opmerkingen: