NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 17 juli 2015

Welcome to this world

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik, Marion, jullie
een creatie laten zien.
Ik heb deze gemaakt voor een babyborrel.
Tja, als ik uitgenodigd word, wil ik graag iets kado
geven dat ik gefreubeld heb.

Dus heb ik een fotolijstje opgeleukt en een kaart gemaakt.
Beiden met hetzelfde afdrukje en papier, dat vond ik wel zo mooi.
Het afdrukje dat ik gebruikt heb is van Saturated Canary.
Omdat het papier heldere tinten bevatte, heb ik gekozen om het
afdrukje te kleuren in dezelfde heldere tinten.
Omdat het een jongetje was heb ik de kleding 
helderblauw gekleurd.

Hier is het fotolijstje:

En dit is het bijpassende kaartje:

En zo zag het kado er uit voordat het ingepakt werd:

Tot slot geef ik jullie graag de copic kleurtjes die ik gebruikt heb:
Huid: E000 - E00 - E21 - E11 - E04
Haar: E79 - E77 - E74
Blauwe kleur: B18 - B06 - B04 - B02 - B00
Gele ster op kleding: Y17 - Y15 - Y11
Rood in muts en rammelaar: R59 - R27 - R22
Grijs: W5 - W3 - W1

Graag tot de volgende keer.
Liefs,
Marion

Geen opmerkingen: