NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 28 augustus 2015

Angel


Hallo lieve Copic fans,

Waarschijnlijk loopt vandaag iedereen rond op de Knotsgekke Kaartendagen in Den Bosch....Leuk dat je dan toch ook hier nog even komt kijken! Graag laat ik jullie vandaag deze kaart zien:


De achtergrond heb ik gemaakt door wat roze "Brusho" op glad karton (van Stampinback) te strooien. Een paar korreltjes is genoeg. Daarna sproei je er wat water overheen en laat je het wat uitvloeien. Op de plek waar de engel komt heb ik met een doekje wat Brusho weg gehaald. 

Toen deze achtergrond droog was heb ik de stempel (van Carabella) erop afgedrukt.


Het kleuren met Copic Markers op Stampinback karton geeft een andere uitstraling dan op marker papier. Het heeft een glad en glanzend oppervlak, een beetje als fotopapier. En dat vind ik juist erg mooi! 

De volgende markers heb ik gebruikt voor het inkleuren:
Voor de jurk: R01, R02, R05, R24 en R59
Voor het gezicht: E40, E41 en E42
Voor de haren: Y08, Y26 en Y28

Daarna de tekst stempel, ik weet niet meer van welk merk die is. Nu heb ik er een verjaardagskaart van gemaakt maar ik vind dat de engel ook heel mooi te gebruiken zou zijn voor een kerstkaart!


Hopelijk heb ik jullie weer wat inspiratie gegeven. Alvast een fijn weekend!

Groetjes van 

Marielle Weichert-Welten

2 opmerkingen:

Gerrittina zei

Niet iedereen hoor......
Wat een mooi stempel is dit. En mooi ingekleurd trouwens.

Gr. GZ

Marielle Weichert zei

Dank je wel!