NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 29 januari 2016

Je leeftijd .....


Hallo Copic fan,

Het is weer mijn beurt om je een kaartje te laten zien vandaag, heb het helemaal gehad met dat grauwe weer, zo doende dat ik maar vast een verjaardagskaart ben gaan maken voor de zomer.
Lekker met frisse zonnige kleuren zo als je kan zien op de kaart.


Het design papier komt uit een blokje van MFT - Plaid Patterns, de tekst is een stempel Different Colors en de pijltjes is een stans uit de set Build a Tag 4 van Taylored Expressions.


Het afdrukje is een digi van Saturated Canary en natuurlijk weer een met veel haar om te kleuren, blijf dat erg leuk vinden. De kleding is fris geel en oranje, de kaart is verder afgemaakt met roosjes en stickles.


Gebruikte kleuren zijn : 

Huid : R22 - R20 - E11 - E00 - E000 - E0000
Haar : E37 - YR24 - Y26 - Y15 - E51
Geel : Y26 - Y17 - Y15 - Y13 - Y11
Oranje : YR27 - YR09 - YR18 - YR15 - YR12
Blauw : B06 - B05 - B01

Hoop dat ik je weer heb kunnen inspireren met deze kaart en een gezellige dag.


2 opmerkingen:

Juanita zei

Super! Lekker kleurig Wenda!

Juanita zei

Super! Lekker kleurig Wenda!