NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 6 januari 2016

There is no bad weather.

Hallo allemaal,

Dit is mijn eerste bericht in 2016. Dus wil ik beginnen met jullie allemaal een heel mooi, gezond en vooral creatief nieuwjaar te wensen.
Hadden jullie ook niet een beetje moeite om over te schakelen naar iets anders dan Kerstkaarten?
Nou ik wel, maar ik vind het eigenlijk ook wel weer lekker om iets anders te maken.


De basis van deze kaart is paars cardstock met daarop Designpapier van Maja Design genaamd: There is no bad weather. Zo schattig met al die parapluutjes erop en laarzen. Dat past toch heel mooi bij dit afdrukje.
Het afdrukje is Sweet Oklahoma van Saturated Canary en die heb ik geprint op DCP papier.
Toen ingekleurd en gestanst met een stans van Spelbinder. Daarna de stans op het paarse cardstock gelegd en de buitenkant omgetrokken en uitgeknipt.
Daar het afdrukje op gemat, wel nadat ik de randen bewerkt heb met distressinkt.


Gebruikte kleuren:
Huid: E000-00-04-11-21
Haar: E31-33-35-37-59
Jurk: RV99-95-93-91-000
BG000-13-49-78
Laarzen en strik: V01-04-06-09
Paraplu: V01-04-06-09
BG000-13-49-78
RV91-93-95-99
E18-15-Y35-15
Plas: B23-21-C3-00



De tekst is gestempeld en ook gestanst met dezelfde stans als het afdrukje en ook op dezelfde manier gemat nadat ook hiervan de randjes bewerkt waren met distressinkt.


Hoe mooi staat hierbij dan de gestanste paraplu. Ook hier de randjes iets aangezet met distressinkt. En een klein roosje erop.


Ik houd ervan om mijn kaart af te maken met een bloementoef in passende kleuren.
Als laatste de hoekjes gestanst, erop geplakt en afgewerkt met een parel.
Ook nog wat plakparels op het afdrukje en de tekst. 

Dit was het weer voor mij deze ronde.
Tot mijn volgende bericht.

Geen opmerkingen: