NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 3 februari 2016

Happy Birthday!

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik weer iets laten zien. En laat nu vandaag ook mijn lieve dochter jarig zijn.
Dus ik laat jullie mijn kaart zien die ik voor haar heb gemaakt.
Ik heb een vierluikje gemaakt.  



De basis is wit cardstock van 16 bij 30 cm. Die heb ik in vier stukken gerild van 7,5 cm.
Hierop heb ik afwisselend een strook roze en blauw geplakt. 
Het Designpapier komt uit een blokje van Studio Light.


Op het eerste gedeeltje heb ik Happy Birthday gestempeld.
Op het tweede gedeelte wat tafereeltjes uit het stansblok Love&Home van SL.


Op het derde gedeelte het afdrukje van Saturated Canary genaamd Hand me Down.
Na het kleuren wat gestempeld langs de zijkant met een stempeltje van Crealies en daarna gemat op een stukje roze en blauw cardstock. Het geheel met foam op de kaart geplakt.

Deze kleuren heb ik gebruikt:
Huid: E000-00-04-11-21
Haar: E31-33-35-37-59
Jurk en sokken: BG000-11-13-45-49
                          RV000-91-93-95-99
          W00-1-3-5
  YR24
Grond: C00-1-3-5-7
Schaduw: W00-BG000-11


Ook op het laatste gedeelte nog wat 3D tafereeltjes geplakt.

Bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer.


1 opmerking:

Juanita zei

Nog gefeliciteerd met je dochter Marianne. Ze heeft de kaart zeker mooi gevonden! Ik vind haar in ieder geval erg mooi.
Liefs Juanita