NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 16 maart 2016

You are awesome!

Hallo lieve Copic vrienden,

Mag ik even zeggen dat ik jullie geweldig vind!
Dat doe ik vandaag dan met dit kaartje:


De stempel is van Viva Las Vegas en ik heb hem deze keer met Stazon Inkt op Stampinback karton gestempeld. Het geeft dan een heel mooie glans. 

Gezicht afgemaskerd en daarna de achtergrond met Copic Airbrush gesprayd en de kleur BG01.
Daaroverheen het spiralen stencil van The Crafters Workshop gelegd en weer met de airbrush gesprayd; kleur BV02.



Deze tekst kan natuurlijk ook! Een heel vrolijk verjaardagskaartje al zeg ik het zelf!
De teksten zijn van Stampinback.

Bedankt weer voor het langskomen en tot de volgende keer.
Groetjes van

Marielle Weichert

2 opmerkingen:

Unknown zei

Origineel. Lekker niet cute 😘

Marielle Weichert zei

Dank je Renee, eerder beetje weird :-)