NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 13 april 2016

Fenne


Hallo Copic fan,

We hebben er weer een nieuwe wereld burger bij en ze heet Fenne, heb voor haar ouders deze kaart gemaakt. De achtergrond heb ik gestempeld met Versamark en verder bewerkt met PanPastels, het zelfde heb ik gedaan met het kaartjes in de hoek.


Het afdrukje is een digi van Make It Crafty, het is een hele leuke serie heb je hier al eerder een kaart laten zien toen ze net zwanger waren en met de zelfde personages, heb dan ook de zelfde kleuren gebruikt al op die kaart. De copic's blijven een super medium om te kleuren met een schitterend resultaat van sprekende kleuren.


Gebruikte kleuren zijn : 

Huid : R22 - R20 - E11 - E00 - E000
Haar zij  : E37 - YR24 - Y26 - Y15 - Y21
Blauw : B99 - B97 - B95 - B93 - B91
Roze : R89 - R85 - R83 - R81
Groen : YG17 - YG25 - YG07 - YG23
Haar + schoenen hem : E49 - E47 - E44 - E43
Schoenen haar : C9 - C7 - C5 // C3 - C1 - C00

Hoop dat ik je weer heb kunnen inspireren met deze kaart.


Geen opmerkingen: