NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 6 april 2016

Lotus Geisha

Hallo Copicfans,

Leuk dat jullie weer bij ons langskomen.
Vandaag is het mijn beurt om jullie weer wat te laten zien.

Na een hele drukke periode in de maand maart, met verbouwing nieuw huis ouders, verhuizing ed. had ik afgelopen weekend eindelijk tijd om weer eens tijd in mijn hobbykamer te zijn.

Ik heb voor mijn kaartje weer een digistamp van SimplyBstamps gebruikt. Ik vind dit superleuke digistamps om te kleuren. Vooral het haar blijft een "dingetje"... de ene keer lukt het beter dan de andere keer. 
Dit keer ben ik niet geheel ontevreden met het resultaat. Bij bijna al haar digistamps krijg je ook een text die wat te maken heeft met de stempel.


Voor deze kaart heb ik een mal gebruikt van Dutchdoobadoo. Cardstock is zoals altijd bij mij van Bazill en het design papier is van Studio light, dat paars blijft wel 1 van mijn kleurtjes..
Tevens heb ik Wonky Stitched rectangle van MFT gebruikt. 


Gebruikte copics:
Band / bloemen : V17-15-12-01-000
Kimono : E47-44-42
Huid : E04-11-21-00-000-R20
Haar : 110 - T7 - T5
Ogen : E47 - 44
Lippen V17-15-12

Bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer!



Geen opmerkingen: