NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 6 mei 2016

What the?

Hallo lieve Copicfans,

Het is vandaag alweer vrijdag en je zou bijna zeggen dat het zomer is!! Wat een heerlijke temperaturen!! Vandaag wordt weer een dagje in de zon zitten denk ik. Gisteren mijn broer en schoonzus verrast door een bezoekje te brengen hihi. Heerlijke dag gehad en lekker kunnen freubelen met mijn schoonzus (toch wel lekker zo'n freubel familie) en natuurlijk de BBQ aangestoken voor het avondeten ^.^ We zijn in de weer geweest met Copics en Glossypapier en hebben even lekker zitten kleuren. 
Van de week ben ik eindelijk aan de slag gegaan met de (vind ik) leuke stempels van Tim Holtz (Crazy Cats) Ze zijn heel erg anders dan die van Katzelkraft, maar ook verschrikkelijk leuk. 


Ik heb bij deze kat het bolletje wol gebruikt, omdat ik de uitdrukking van de kat er wel bij vond passen. Ik heb het een beetje in werkelijke kleuren gehouden, maar desalniettemin is het een leuke combinatie zo, vinden jullie ook niet? 


Ik heb de kat een ondergrondje gegeven met W kleuren en heb deze ook gebruikt met de stippeltechniek om de afbeelding heen om ervoor te zorgen dat de kat en het bolletje wol een beetje loskomen van de achtergrond. De tekst is ook van Tim Holtz (Crazy Talk) Er zijn natuurlijk nog meer leuke combinaties en die ga ik zeker uitproberen! 


De kleuren die ik heb gebruikt om de afbeelding in te kleuren zijn:
Kat: E35-E37-E39-R01-R02
Bol wol: R24-R29-R39
Ondergrond: W0-W2-W4-W6-Blender

Ik ga vandaag lekker van het zonnetje genieten en kleuren in de tuin. Is toch wel lekker dat dat kan met Copics! Dan kan je genieten van het zonnetje terwijl je geniet van je hobby hihi.

Ik wens jullie een hele zonnige dag toe en tot de volgende keer maar weer!!




1 opmerking:

Juanita zei

Ik vindt hem erg grappig, en ik hou wel van natuurlijke kleuren.
Hopelijk heb je vandaag ook weer zo'n lekker dag in het zonnetje, bij ons is het ook super weer vandaag.
Liefs Juanita