NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 29 juni 2016

Celebrate...ingekleurd op Strathmore papier.


Goedemorgen allemaal,

Terwijl ik dit type, schijnt hier het zonnetje. Ik hoop dat de zonnestralen nog even blijven en het niet over een uur weer keihard regent. Dat hebben we nu wel genoeg gezien.


Ik heb er maar weer eens een digi bij gepakt van Teddy Bo, ik ben en blijf verlieft op dit beertje!
Het design papier is deze keer uit een blokje van Glitz.


Verder heb ik alléén gebruik gemaakt van een mal van My Favorite Things, die met de schulpjes!



Ik heb gebruik gemaakt van de volgende kleurnummers:

Beer - E40, E30, E33 en E35
Broek - C3, C5 en C7
Jas/muts - R24, R29, R39 en R59
Boord jas/muts - C0, C1 en C3
Schoenen - E42, E44 en E47
Gras - G3, G5, G19 en G29
Bloemen en bont - R30, R22 en R85


Op social media kwam ik een voor mij nieuw soort papier tegen die geschikt is voor Copic Markers. Heel toevallig moest ik een online bestelling doen en viel dit blok ook in mijn winkelmandje:-) Toeval bestaat dus, haha!


Ik was erg benieuwd naar het papier, want ik vind niet alles even fijn kleuren en ik ben er erg tevreden mee. De kleuren blenden erg mooi, het bloedt niet door en het grote pluspunt vind ik toch wel dat het niet spierwit is zoals veel andere merken, maar creme... Op bovenstaande foto zie je goed het kleurverschil. Ik heb een blok gekocht van 15 bij 20, voor mij groot genoeg. Er passen 2 afdrukjes op 1 vel. Ik geloof dat het blok ook nog in een grotere maat verkrijgbaar is.


Ik wens jullie allemaal een hele fijne woensdag toe en graag tot een volgende keer!


Geen opmerkingen: