NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 22 juni 2016

I Always ......


Hallo Copic fan,

De zomer is begonnen dus ook de tijd voor ijsjes, deze stempel van "Stamping Bella" is toch wel heel leuk voor al die mensen die dol zijn op ijs.
Nou ben ik zelf niet echt een ijs eter alleen als het echt heel warm is maar in mijn familie en vrienden kring zijn er een hoop die je voor ijs wakker kan maken dus dit afdrukje al verschillende keren eerder gekleurd. De bij horende tekst is ook wel weer heel leuk want we zijn toch allemaal wel eens op dieet . De achtergrond heb ik gemaakt met de Magicals van Lindy Stamp gang.


Vind het toch wel heel makkelijk met de copic's om een glas met inhoud te kleuren, eerst de inhoud en vervolgens het glas er overheen en je ziet dan toch heel duidelijk het verschil. Voor deze ijscoupe heb ik gekozen voor een blauwe / roze en paarse kleur daar deze coupes vaak wat dikker zijn en je dus mee glas ziet. Voor een limonade glas hou ik het bij blauwe en grijs tinten.


Gebruikte kleuren :

Huid : R22 - R20 - E11 - E00 - E000
Haar : E37 - YR24 - Y26 - Y15 - Y21 - E50
Roze : R89 - R85 - R83 - R81
Paars : V99 - V95 - V93 - V91
Vleugels : B0000 - YG0000 - RV000
IJs : Y31 - Y30
Saus : R27 - R14 - R12
Slagroom : YR30 - RV000 - B0000
Kers : R59 - R39 - R37 - R35
Glas : B0000 - RV11 - V20
Achtergrond : E42 - E41 - E40
Ondergrond : N4 - N3 - N2 - N1

Hoop dat ik je weer heb kunnen inspireren met deze kaart.


Geen opmerkingen: