NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 12 augustus 2016

Happy birthday

Hallo allemaal,

Ik hoop dat jullie allemaal een leuke zomervakantie hebben gehad of nog gaan krijgen, dat kan natuurlijk ook. Vandaag is het de laatste dag van de zogenaamde "bouwvak"-vakantie voor regio Midden. Dat houdt voor mij in dat het gedaan is met de rust op kantoor, ik ben alweer een weekje bezig. Vanaf maandag is het team weer compleet. 

Helaas betekent dat ook minder tijd om te kleuren....

Maar in mijn vakantie heb ik lekker tijd gehad om het e.e.a. te doen.

De digistamp die ik voor mijn kaartje van vandaag heb gebruikt is van Feary Ink - Greek goddess.


Het is een eenvoudig kaartje geworden. Al het papier en tag komen van de "Cyprus"-collectie van Club Scrap, een scrapbookclub waar ik een paar jaar geleden lid van was.


Gebruikte copics:
Jurk : T7-BG18-57-53
Blaadjes : YG97-95-93
Haar: E79-27-25
Ogen : YG67-63-61
Huid:E04-11-21-00-000-R22
Dwarsfluit : E37-35-31 en Spica gold pen
Schaduw : W3-1-0

Bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer!


Geen opmerkingen: