NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 31 augustus 2016

I'm Different, I'm irrepaceble!

Hallo bloglezers,

Vandaag laat ik voorlopig mijn laatste kaartje voor het Copic Marker Benelux zien.
Zoals jullie al hebben kunnen lezen, gaat er van alles veranderen en ik ga voor het Colourstockblog iets anders doen.



Ik heb een CAS kaart gemaakt. Zodat het afdrukje goed tot zijn recht komt.
Het is een digi stamp van Tidly Ink en ze heet Happy Mail, maar ik heb de postbus eraf gehaald. Dat kan goed met digistamps.


Bij dit jurkje kan je goed plooien oefenen en ik ben best tevreden over het resultaat.
Ik ben begonnen met een laagje lichtste kleur en daarna met de donkerste kleur en zo weer naar de lichtste kleur. Het kan natuurlijk ook andersom. maar ik vond het zo wat makkelijker.


De haren heb ik geprobeerd te kleuren in de streeptechniek. Dat wil nog niet mee. Je moet je marker veel meer recht houden en heel licht streepjes zetten. Dit vraagt heel veel oefening en ik zie nog wel dat er hier en daar wat verbetert kan worden. Maar ik blijf oefenen.


De tekst is van Katzelkraft en die is heel toepasselijk voor degene die dit kaartje gaat ontvangen.

Dit zijn de kleurnummers die ik heb gebruikt.
Huid: E00-04-11-21- RV10
Haren: E37-35-33-31-21
Jurk: B99-97-95-93-91-000
V09-06-05-04-000

Ik heb met heel veel plezier mijn kaartje voor jullie gemaakt. Ik blijf kleuren met mijn Markers en ik hoop jullie snel weer te zien in een andere rol.


Geen opmerkingen: