NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 13 november 2017

"Peony", video tutorial huidskleur kleuren met Copic Markers

Goedemorgen blogvolgers en lezers,

Een week of 3 geleden kreeg ik een verzoekje van 1 van onze blog-/Facebookvolger of ik een video tutorial wilde maken hoe ik mijn huid kleur met Copics.  

Dus op speciaal verzoek van deze volger deze video tutorial.




 Ik heb een digistamp gebruikt van Ching-chou Kuik, Peony.

En hier is ze in het geheel


Gebruikte Copic kleuren zijn:

Huid: E04-E11-E00-E000-R20

Aqua : BG49-BG13-BG11
Paars : V09-BV08-BV13-BV02-BV000
Goud : E35-Y38-Y17
Groen : YG67-YG63-YG61
Roze: R59-R85-R83-R81

Mochten jullie nog vragen hebben, stel ze gerust in onze Facebookgroepen

Ik wens jullie een hele fijne maandag en tot de volgende keer!

Geen opmerkingen: